Covid-19
Descarregar PdfDarreres informacions
Exàmens presencials en la tornada post-nadalenca
La COVID-19 limita de nou l'aforament de les biblioteques de la UdL
Retorn a la docència virtual pel creixement de positius per COVID-19
La docència universitària recupera la plena presencialitat
Les universitats catalanes insten a la vacunació contra la COVID-19
Tot a punt per a un nou curs a la UdL, amb més presencialitat
Informació i comunicats UdL
Comunicació i seguiment de casos estudiantat

La unitat de Prevenció de Riscos Laborals (PRL) centralitzarà la informació i coordinarà les accions adreçades a tallar la cadena de transmissió de la COVID-19. Aquesta unitat es coordinarà amb el Servei de Vigilància Epidemiològica i Resposta a Emergències de Salut Pública a Lleida i Alt Pirineu i Aran (Salut) per facilitar la detecció precoç dels casos i el seguiment dels contactes estrets.
Els vicerectorats d’Estudiants i Ocupabilitat i d’Ordenació Acadèmica es coordinaran amb la unitat de PRL i li donaran tot el suport necessari per actuar amb eficàcia i diligència.
1. Comunicar situació d’alerta i fer aïllament preventiu
L’estudiant que es trobi en alguna de les situacions descrites com d’alerta (es presenten símptomes / es conviu en el mateix domicili amb persones que presenten símptomes / s'ha tingut contactes estrets amb persones malaltes o amb sospita de tenir malaltia) ha de comunicar-ho a la PRL a través d’aquest formulari: FORMULARI DE COMUNICACIÓ ALUMNES COVID-19
En tots els casos, l’estudiant ha de posar-se en aïllament preventiu.
2. Comunicar situació d’alerta al coordinador de la vostra titulació
Un cop enviat el formulari al PRL, també cal comunicar-ho al coordinador de la vostra titulació. Podeu fer-ho mitjançant el Campus Virtual o bé directament el correu del coordinador (en aquest enllaç trobareu les adreces electròniques dels coordinadors de les titulacions de l'EPS)
3. Comunicar sospita de casos al centre
És el PRL qui informarà l’administrador/a de campus i a la Direcció del centre o la secretaria o unitat que organitza l’activitat formativa dels casos detectats al centre perquè es prenguin les mesures complementàries necessàries, com per exemple fer neteja i desinfecció dels espais.
Comunicació i seguiment de casos del PAS i PDI
Us volem recordar que, en cas que algun membre del PAS o del PDI estigui passant la Covid, ho ha de comunicar a la unitat de Prevenció de Riscos Laborals emplenant aquest formulari.