1r Meetup de gent interessada en el desenvolupament de software a Lleida

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Meetup software

El proper dijous 25 de febrer a l'aula 0.03 de l'EPS [plànol], a partir de les 19:30h, es durà a terme el 1r Meetup de gent interessada en el desenvolupament de software a Lleida, iniciativa d'un ex-alumne de l'Escola Politècnica Superior de la UdL: http://www.meetup.com/Lleida-Developers/

L'objectiu d'aquesta primera reunió es el de conèixer-nos i definir el que voldrem fer en futurs Meetups. Començarem per la presentació del Meetup en si, i continuarem per una mica de ronda de presentacions. Després d'això tindrem una mica de debat sobre temes que ens agradaria aprendre o difondre, activitats, etc. Després de la presentació es farà una breu introducció a la programació funcional, explicant les principals característiques i avantatges, a càrrec de Juan Manuel Gimeno, professor de l'EPS de la Universitat de Lleida.

El Meetup compta ja amb 26 inscrits incloent antics alumnes, alumnes, professors i altres interessats, però ni de bon tros està tancat: Si t'interessa no dubtis i vine el proper 25 de febrer a l'EPS!