2a Jornada de la 3a edició de la HackEPS!

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Escola Politècnica Superior
Adreça:

Jaume II, 69

Organitza:
Lleidahack i EPS
Contacte:
Telèfon:
Email: lleidahack@gmail.com
Inici:
Finalització:
D4B-zFLWsAIMMpj

Per tercer any consecutiu l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) de la mà de LleidaHack, una associació d'alumnes de l'EPS creada especialment per aquest esdeveniment, organitza la hackEPS, una hackathon on el motor principal és el desenvolupament de programari.

La hackEPS es desenvoluparà les aules 0.01 (per d), 0.02 (intendència), 0.03, 0.04 i 0.05 (treball) de l'EPS.

A la HACKEPS  s'han inscrit 120 joves que organitzats en equips de un màxim de 4 persones o de forma individual, desenvoluparan en un  temps màxim de 24 hores un producte informàtic complet proposat per les empreses participants (Eurecat, BonAreaActium Digital és una consultoria en transformació Digital de l'empresa Semic, Invelon i Origen studio) el dissabte a les 10:00h (en aquest moment no es saben els reptes).

Aquestes cinc empreses i institucions llençaran el seu repte repte i cada un dels equips elegirà en quin o quins vol participar, comptarà amb 24 hores ( fins al el diumenge a les 11:00) per codificar el projecte i el presentar-lo davant aquestes empreses, que finalment triarant la millor solució al problema/repte plantejat.

Com el repte dura 24 hores se'ls dona esmorzar, dinar, sopar, berenar, beure, etc ... un lloc per dormir/descansar, ...

Els diferents equips participants hauran de desenvolupar un producte informàtic complet en el temps fixat. Un cop s'hagi esgotat el temps per a la codificació del projecte, els equips hauran de presentar el seu producte davant un jurat, que triarà la millor solució al problema plantejat.

Un cap de setmana d'activitat, que començarà el dissabte 23 de novembre al matí i finalitzarà el diumenge, 24 de novembre al migdia on els 120 participants gaudiran de la informàtica, la competició, bon menjar i excel·lent companyia!

La hackEPS d'enguany compta amb la presència de Eurecat, BonArea, Semic, Invelon i Origen studio!

Programa Diumenge, 24 de novembre

03:00 - Snack time

11:30 - S'acaba el temps de hacking de 24 hores

12:00 - Presentacions dels reptes

13:30 - Cerimònia de clausura

14:30 - Dinar i comiat

Finalment us recordem que podeu seguir l'actualitat de l'esdeveniment en aquesta mateixa web, a la web de HackEPS o bé a Twitter, Facebook o Instagram

Moltes gràcies a totes les empreses col·laboradores i patrocinadores que,. malgrat no publiquin repte, ens ajuden a poder celebrar la HackEPS2019!