2a edició de la Fira MEINF SKILLS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Fira MEINF SKILLS 2

El proper dimecres,  27 d'abril a partir de les 16:45h a la Sala de Graus de la EPS es realitzarà la II Fira MEINF-SKILLS.

Una Fira dirigida principalment als alumnes de 4t curs del Grau en Enginyeria Informàtica, així com als titulats, tant de Grau en Enginyeria Informàtica com d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió i Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes, i Enginyers Informàtics, però també obert a qualsevol alumne o titulat d'altres titulacions que vulguin, el curs 2016-17, cursar el Màster en Enginyeria Informàtica a l'Escola Politècnica Superior de la UdL (MEINF).

La Fira MEINF-SKILLS us aportarà tota la informació sobre el Màster en Enginyeria Informàtica, inserint amb especial èmfasi en:

- Acreditació amb Excel·lència del MEINF per part de l'AQU Catalunya. Que és l'Acreditació? per què és tan important?

- Les especialitzacions del MEINF (Enterprise Resource Planning Systems, Big Data Analitycs i VideoGame Development).

- La Formació Dual (Pràctiques en empresa remunerades + reconeixement de crèdits). Presentació de les Ofertes de Formació Dual per al curs 2016-2017

- Tallers pràctics de competències del Màster