2a edició del Curs de Postgrau en disseny i gestió d'entorns BIM-REVIT

Informació de l'esdeveniment
Inici:

IMG_0263

Aquest proper divendres, 15 de gener s'inicia a l'Escola Politècnica Superior la 2a edició del Curs de Postgrau en disseny i gestió d'entorns BIM-REVIT, després que la 1a edició, duta a terme del febrer al juliol d'aquest mateix any, finalitzés amb gran èxit (+ info).

Es tracta d'una oportunitat de complementar la formació, donant un implement al currículum de la forma més adequada: amb un títol de postgrau universitari, reconegut per la UdL en tots els aspectes, des de el seu centre de formació continua.
El Postgrau es configura en un seguit de cursos que independitzats possibiliten una formació que va incrementat el coneixement en els entorns plantejats. Tots els cursos podran ser cursats individualment, malgrat que es prioritzarà la matriculació d'alumnes que escullin desenvolupar el Postgrau íntegrament. IMG_0246
A més, el preu d'aquesta segona edició del Postgrau íntegre continua essent força ajustat (1950 euros), mentre que en circuits externs de formació aquest preu es veu força incrementat.
El link , en el que ja es pot fer la preinscripció, per iniciar el curs a mitjans de gener de 2016 és el següent:

El Postgrau resta obert a tot tipus de professionals del sector  i  no es necessari  tenir titulació universitària (arquitectes, enginyers, arquitectes tècnics, enginyers tècnics, delineants, sobrestants, interioristes, estudiants no titulats de les anteriors carreres universitàries citades).

Per qualsevol dubte que tingueu al respecte, o per obtenir més informació podeu contactar amb: Xavier Fermín Rodríguez Padilla, director i coordinador del Postgrau (Tel. 637462382 - xrodriguezp@diei.udl.cat)

Presentación3