3a Setmana de la Construcció Sostenible a l'EPS: "Jardins verticals intel·ligents"

Verdtical

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de Graus EPS
Adreça:

Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
GATE i EPS
Inici:
3a setmana construcció sostenible Jardins verticals

La tercera jornada de la 3a Setmana de la Construcció Sostenible es durà a terme el dimecres 13 de novembre i podrem guadir de la següent activitat:

15h-17h: Jardins verticals intel·ligents. Verdtical. (https://www.verdtical.com/) Sala de Graus - Edifici EPS (Jaume II, 69)

De l'11 al 15 de novembre de 2019 es desenvolupa a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) la 3a Setmana de la Construcció Sostenible, organitzada per l'EPS i el Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.

Us recordem que totes les activitats de la Setmana de la Construcció Sostenible són obertes i gratuïtes, però per tal de portar un control dels assistents cal que les persones interessades enviïn un mail a la coordinadora del GATE [coord.gate@eps.udl.cat] per tal de confirmar l'assistència a les jornades, indicant nom i data d'assistència.

Així els alumnes de l'EPS que ho desitgin poden optar a crèdits de Matèria Transversal; Per fer-ho caldrà una inscripció prèvia.