3r Taller "Team Building Week"

Adreçat als alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Aula 2.01 EPS
Adreça:

Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
EPS - Màster en Enginyeria Informàtica
Contacte:
Telèfon: 973 702 729
Email: coord.meinf@eps.udl.cat
Web:
Inici:

El dimecres 26 de setembre, de 16:00 a 21:00 a l'aula 2.01 de l'EPS, es realitzarà la tercera sessió d'un cicle de tallers anomenat TEAM BUILDING WEEK adreçats als alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica de l’Escola Politècnica Superior (EPS) impartits per en Guillem Boira.

Els tallers tenen l’objectiu principal d’iniciar l’engranatge relacional entre els estudiants que compartiran en els propers mesos els estudis de Màster en Enginyeria Industrial i adquirir, amb el treball cooperatiu i d’una manera dinàmica i participativa, aquestes competències relacionals que els seran de gran valor, tant en el desenvolupament dels estudis de màster, com en la seva posterior incorporació al mercat laboral.