5è Sopar d'antics alumnes, PDI i PAS de l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

IMG_9169

El divendres 8 d'abril tindrà lloc el cinquè sopar d'antics alumnes, professorat i PAS de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, amb l'objectiu que tothom que ha estat o està vinculat a l'Escola es pugui retrobar amb els seus companys, professors i amics en un ambient distès i de companyonia.

Aquest any, amb l'objectiu de facilitar la comunicació i el flux d'informació referent a totes les qüestions pròpies del sopar (restaurant, menú, pagament, etcètera) l'EPS ha obert un lloc web específic on s'anirà actualitzant la informació: https://alumnieps.wordpress.com/ (Trobareu enllaç directe a la web de l'EPS).

Cal recordar-vos que, a part de l'evident aspecte lúdic del sopar, aquest també incorpora una sèrie d'accions de caire més acadèmic. En el transcurs del sopar es lliuraran el següents premis:

- La 3a Edició del lliurament de la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert"(+ INFO), en reconeixement a la tasca docent realitzada pel professorat de l'Escola. Properament us informarem dels tres professors de cada titulació candidats a la distinció.

- El lliurament dels Premis EPS als alumnes amb els millors expedients acadèmics (+INFO). Properament us informarem dels guanyadors.

- La 2a edició del Premi ALUMNI EPS a la Trajectòria Professional i a l'Emprenedoria (+INFO). Properament us informarem dels candidats a cadascuna de les categories.

- Lliurament del Premi AETI al Millor Projecte Informàtic  (+INFO). Properament us informarem dels guanyadors.

Així doncs, guardeu-vos la data del 8 d'abril a la vostra agenda, animeu-vos i veniu a gaudir d'aquesta jornada festiva en companyia dels vostres companys i professors!

Us hi esperem!