6a edició del sopar d’antics alumnes, PDI i PAS de l’EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

El divendres 31 de març tindrà lloc el sisè sopar d’antics alumnes, professorat i PAS de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, amb l’objectiu que tothom que ha estat o està vinculat a l’Escola es pugui retrobar amb els seus companys, professors i amics en un ambient distès i de companyonia.

Cal recordar-vos que, a part de l’evident aspecte lúdic del sopar, aquest també incorpora una sèrie d’accions de caire més acadèmic. En el transcurs del sopar es lliuraran el següents premis:

- La 4a Edició del lliurament de la Distinció Docent EPS “Joan Gimbert” (+ INFO), en reconeixement a la tasca docent realitzada pel professorat de l’Escola.

Els tres professors de cada titulació candidats a la distinció:

Grau en Enginyeria Informàtica
Sr. Argelich Romà, Josep
Sr. Gimeno Illa, Juan Manuel
Sra. Valls Marsal, Magda

Grau en Arquitectura Tècnica
Sr. Castro Chicot, Josep Ramon
Sra. Grau Montaña, Maite
Sr. Pérez Luque, Gabriel

Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
Sra. Maza Sabido, Susana
Sr. Saiz Vela, Albert
Sr. Sola Gimeno, Josep Maria

Grau en Enginyeria Mecànica
Sr. Casanovas Salas, Jordi
Sr. López Lorenzo, Ignacio
Sr. Pujolàs Boix, Jordi

- El lliurament dels Premis EPS als alumnes amb els millors expedients acadèmics (+INFO).

Els estudiants amb el millor expedient del curs 2015-16 han estat:

MERITXELL JORDANA GAVIEIRO -Grau en Enginyeria Informàtica

SERGI GÓMEZ TERÉS – Grau en Enginyeria Mecànica

MARIA ALBA RIBÓ PALENZUELA – Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica

GUAYENTE MINCHOT BALLARÍN – Grau en Arquitectura Tècnica

JORDI BARTOLOMÉ TOMÀS – Màster Universitari en Enginyeria Informàtica

RUBÉN ANTONIO LUPIÁÑEZ CHANES – Màster Universitari en Enginyeria Industrial

- La 3a edició del Premi ALUMNI EPS a la Trajectòria Professional i a l’Emprenedoria (+INFO). Properament us informarem dels candidats a cadascuna de les categories.

- Lliurament del Premi AETI al Millor Projecte Informàtic (+INFO). Properament us informarem dels guanyadors.

- I Open de Tennis EPS – Inspiring the Future 2017 (+INFO) Inscripció abans del 17 de març

- Visita guiada a la Lleida Secreta (+INFO) Inscripció abans del 30 de març

Així mateix us recordem que amb l’objectiu de facilitar la comunicació i el flux d’informació referent a totes les qüestions pròpies del sopar (restaurant, menú, pagament, etcètera) l’EPS va crear un lloc web específic on s’anirà actualitzant aquesta informació: https://alumnieps.wordpress.com/ (Trobareu també un enllaç directe a la web de l’EPS).

Les persones que vulgueu participar del sopar heu d’efectuar la inscripció/pagament abans del proper dia 30 de març via TRANSFERÈNCIA de  26€ al número de compte del Banc de Santander:

ES17 0049   6594   33   2595091062

En el moment del pagament per transferència es molt important adjuntar les següents dades:

- Nom i Cognoms
- El segon plat escollit del menú segons les referències: Ternasco, Bacallà, Salmó o Costillar o bé si s’escull Menú vegetarià

Si voleu més informació podeu contactar via correu electrònic (info@eps.udl.cat), als telèfons 973 702 758 (Enric) o 973 702 705 (Maria José) o bé al WhatsApp de l’EPS (638 086 190)

Així doncs, guardeu-vos la data del 31 de març  a la vostra agenda, animeu-vos i veniu a gaudir d’aquesta jornada festiva en companyia dels vostres companys i professors!

Us hi esperem!