8ª reunió del projecte europeu Innova MicroSolar a Lleida amb la participació del GREiA

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala Victor Siurana
Adreça:

Pl. Víctor Siurana s/n

Organitza:
GREiA
Inici:
Finalització:
lleida_group La primera reunió de membres del consorci es va celebrar a la Universitat de Lleida del 21 al 23 de setembre de 2016

El grup de recerca GREiA de la Universitat de Lleida participa, des de l'any 2016, en el projecte europeu Innova MicroSolar, un projecte de quatre anys de durada liderat per la University of Northumbria at Newcastle (UK) i finançat per la Unió Europea amb 4 milions d'euros, dels quals més de mig milió (511.250,00€)  finançien les activitats de recerca i innovació del grup de recerca GREiA .

Els propers dies 15 i 16 de Juliol, tindrà lloc a la Sala Víctor Siurana de la Universitat de Llleida la 8ª reunió d'aquest projecte europeu Innova MicroSolar, on hi participaran investigadors dels socis del projecte: UdL, Universitá telematica e-campus, Enogia, Thermacore Europe Ltd, Eliantro S.R.L, S.TRA.TE.G.i.E. SRL, SINAGRO ENGINYERIA, S.L.P i USER FEEDBACK PROGRAM SL.

L'objectiu principal d'aquest projecte és desenvolupar un innovador sistema de calefacció i energia solar, de potència 2 KW-el/18 kW-th, d'alt rendiment i que sigui rentable per aplicacions en edificis residencials i petites empreses, amb la finalitat de poder generar electricitat i calor utilitzant energia solar tèrmica a nivells de temperatura de 250-280 ºC. Està previst que la tecnologia proposada pugui proporcionar el 60% dels requeriments energètics, amb una reducció en costos del 20% en comparació amb les millors tecnologies disponibles de baixes emissions de diòxid de carboni.

Més informació: La UdL, al projecte europeu Innova MicroSolar