Acreditació per part d'AQU i ASIIN de les titulacions de la branca industrial de l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Acreditació IND

L'Escola Politècnica Superior està immersa en un procés d'acreditació. L'acreditació forma part del marc de seguiment dels estudis universitaris desenvolupat per l'AQU de Catalunya (podeu veure el vídeo: https://youtu.be/DD6rwvRINSI).

Les titulacions de la branca d'industrials, Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i Màster en Enginyeria Industrial, seran les següents en passar aquest procés d'acreditació els propers dies 16 i 17 de novembre.

A més, per les titulacions d'Industrials s'està seguint un procés conjunt per aconseguir un "label" internacional i també avalua l'agència de qualitat europea ASIIN. Els "labels" són segells de qualitat internacional. AQU ofereix la possibilitat d'aconseguir-los a través de l'agència ASIIN en un procés conjunt amb l'acreditació.

Al juliol es van presentar uns informes detallant tota l'activitat de l'Escola en els darrers cinc anys. El següent pas és rebre la visita dels comitès d'avaluació externs. En aquestes visites externes el comitè s'entrevista amb: estudiants, professorat, titulats i empresaris. En breu podreu consultar als plafons de l'escola i en els canals de comunicació habituals els horaris d'aquestes entrevistes. Els comitès disposaran de la llista nominal tancada dels assistents a cada reunió amb una setmana d'antelació a la visita.

El comitè també realitzarà una visita de les instal·lacions.

Podeu revisar els informes d'acreditació que es van presentar al juliol a: http://www.udl.cat/serveis/oqua/qualitat/seguiment.html

.Els horaris per a l'acreditació d'Industrials són:

Dilluns, 16 de novembre

14:00 Audiència representants del rectorat, direcció i coordinadors