Acte a lliurament de les Orles Acadèmiques de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Invitació Orles

Aquest any, l'acte a lliurament de les Orles Acadèmiques de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida es durà a terme, el dijous 3 de Juliol, a les 19h, a l'Auditori "Ricarc Viñes" de La Llotja, Palau de Congressos de Lleida .

Les promocions d'aquest curs 2013-14 que seran apadrinades per el Sr. Joaquim Coello Brufau, president d'Applus+, són:

IV Grau en Arquitectura Tècnica
II Màster en Enginyeria Informàtica
II Màster en Enginyeria Industrial
I Grau en Enginyeria Informàtica
I Grau en Enginyeria Mecànica
I Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
.

Els motius que  han motivat l'elecció del Sr. Coello com a padrí d'aquestes promocions són nombrosos. Cal destacar tant la seva formació acadèmica com a enginyer, la seva gran vinculació amb institucions de prestigi dins de l'àmbit de l'enginyeria, com és la "Real Academia de Ingeniería" o la mateixa Universitat de Barcelona, així com, sobretot, la seva dilatada trajectòria empresarial, liderant empreses  punteres en el camp de l'enginyeria i la tecnologia, com són APPLUS+, BAZAN, GAMESA eólica , i un llarg etcètera.

Atenent a aquestes raons, creiem firmament que el padrí de les promocions 2013-14 encaixa totalment en els àmbits de les titulacions que impartim, així com amb els valors que pretenem incentivar als nostres alumnes: qualitat, internacionalitat i emprenedoria.

L'inici de l'acte està previst a les 19h, no obstant els alumnes hauran d'estar a la Llotja a partir de les 18h. Les portes de l'Auditori "Ricard Viñes" de La Llotja s'obriran als familiars i amics a partir de les 18:40h.

Per últim informar-vos que, amb l'objectiu de facilitar l'accés a tots els assistents, s'ha pactat un preu tancat i únic en la tarifa del preu del pàrquing de La Llotja, que queda establert per als assistents a l'acte en 3 euros.