Acte a lliurament de les Orles Acadèmiques de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida

Informació de l'esdeveniment
Inici:

IMG_8129

L'acte de lliurament de les Orles Acadèmiques de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida es realitzarà, el dijous 2 de Juliol, a les 19h, a l'Auditori "Ricard Vinyes" de La Llotja, Palau de Congressos de Lleida.

Les promocions d'aquest curs 2014-15 que seran apadrinades per el Sr. Josep Maria Llop Torné, arquitecte-urbanista, Director de la Càtedra UNESCO de la UdL en Ciutats Intermèdies: Urbanització i Desenvolupament, són les següents:

V Grau en Arquitectura Tècnica
III Màster en Enginyeria Informàtica
III Màster en Enginyeria Industrial
II Grau en Enginyeria Informàtica
II Grau en Enginyeria Mecànica
II Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
.

Els motius que  han motivat l'elecció del Sr. Llop com a padrí d'aquestes promocions són nombrosos. Cal destacar tant la seva formació acadèmica com a arquitecte per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), la seva vinculació docent amb universitats com la UdL i la UPC, així com la seva dilatada trajectòria professional: director d'urbanisme de Lleida (1979-1987 i 1989-2001), director i coordinador d'urbanisme de Barcelona (1988-1991), coordinador del projecte de la xarxa URB-AL (Urbanització a l'Amèrica Llatina)  i actualment del programa internacional de treball de la UIA - CIMES  (Unió Internacional Arquitectes) i director de la Càtedra UNESCO de la UdL en ciutats intermèdies

Guanyador del Primer Premi d'Urbanisme de Catalunya i del la Medalla del Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya.

L'inici de l'acte està previst a les 19h, no obstant els alumnes hauran d'estar a la Llotja a partir de les 18h. Les portes de l'Auditori "Ricard Vinyes" de La Llotja s'obriran als familiars i amics a partir de les 18:40h.

Per últim informar-vos que, amb l'objectiu de facilitar l'accés a tots els assistents, s'ha pactat un preu tancat i únic en la tarifa del preu del pàrquing de La Llotja, que queda establert per als assistents a l'acte en 3 euros.