Acte de lliurament de les Orles acadèmiques EPS, curs 2015-16

Informació de l'esdeveniment
Inici:

DSC_0788

L'acte de lliurament de les Orles Acadèmiques del curs 2015-16 de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida es realitzarà, el dijous 30 de juny, a les 19h, a l'Auditori "Ricard Vinyes" de La Llotja, Palau de Congressos de Lleida.

Diapositiva1

Les promocions d'aquest curs 2015-16 que seran apadrinades per el Sr. Àngel Ros Domingo, llicenciat en Ciències Físiques per la Universitat de Barcelona,  Màster en Administració i Direcció d'Empreses (Executive MBA) per l'Institut d'Empresa de Madrid i Doctor en Informàtica per la Universitat Politècnica de Madrid, professor associat de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i Paer en cap de Lleida des de gener de 2008, són les següents:

- VI Grau en Arquitectura Tècnica
- IV Màster en Enginyeria Informàtica
- IV Màster en Enginyeria Industrial
- III Grau en Enginyeria Informàtica
- III Grau en Enginyeria Mecànica
- III Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
- III Doble Grau en Arquitectura Tècnica i Civil Engineering (VIA University College)
- I Doble Grau en Enginyeria Mecànica i Engineering, Energy and Enviromental Engineering (NOVIA University of Applied Science
.
DSC_0597
.

Els motius que  han motivat l'elecció del Sr. Ros com a padrí d'aquestes promocions són nombrosos, tenint en compte la seva brillant trajectòria professional i acadèmica, amb vinculació docent amb universitats com la UPC, la Ramon Llull, ESADE i la mateixa UdL, així com la seva dilatada trajectòria política.

Aquest any  l'Escola Politècnica Superior compleix 25 anys i el Sr. Àngel Ros, juntament amb altres recordats companys, va formar part de la Comissió tècnica d'assessorament per a la constitució de l'Escola Universitària d'Informàtica (embrió de l'actual EPS) endegada un llunyà mes d'abril de l'any 1989 per l'Estudi General de Lleida - Universitat de Barcelona, sota la presidència de l'enyorat Víctor Siurana.

Presentación1

L'inici de l'acte està previst a les 19h, no obstant els alumnes hauran d'estar a la Llotja a partir de les 18,15h. Les portes de l'Auditori "Ricard Vinyes" de La Llotja s'obriran als familiars i amics a partir de les 18:30h.

Per últim informar-vos que, amb l'objectiu de facilitar l'accés a tots els assistents, s'ha pactat un preu tancat i únic en la tarifa del preu del pàrquing de La Llotja, que queda establert per als assistents a l'acte en 3 euros.