Acte de lliurament del Premis Consell Social 2019

Adreça:

Plaça Víctor Siurana, 1

Preu:
Accés lliure prèvia confirmació d'assistència a cs@udl.cat
Organitza:
Consell Social UdL
Contacte:
Telèfon:
Email: cs@udl.cat
Inici:
botó premis Consell Social

El pròxim divendres 22 de novembre de 2019 a les 18.30 h la Sala Víctor Siurana de l'Edifici de rectorat de la Universitat der Lleida acollirà l'acte de lliurament dels Premis Consell Social 2019.

Pel que fa a l'Escola Politècnica Superior han estat guardonats:

Radu Spaimoc del Grau en Enginyeria Informàtica pel seu treball "Desenvolupament API & APP Multiplataforma" dirigit per Montserrat Sendín i Roger Orellana.

Així mateix, també ha estat guardona amb un accèssit l'alumna del grau en Enginyeria Mecànica Elena Rúbies García amb el seu treball "Design of the Motion System of a Low-cost Mobile Robot" dirigit per Jordi Palacin.

Durant l'acte s'impartirà la conferència "Obre els teus ulls al demà. Les tecnologies que canviaran la nostra vida, treballs i societat" a càrrec del Sr. Pedro Diezma, expert en tecnologies emergents, emprenedor i conferenciant.

En finalitzar hi haurà un refrigeri networking

Es prega puntualitat i cal confirmar assistència al telèfon 973 702015 o a l'adreça electrònica cs@udl.cat abans del 18 de novembre.