Acte de lliurament del premi Alfons de Borja a l'antiga alumna de l'EPS, Núria Carretero

El Premi Alfons de Borja l'atorga l'associació Alumni UdL

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
saló Víctor Siurana - Rectorat UdL
Adreça:

Pl. Víctor Siurana, s/n

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
Alumni UdL, Grup Segre i Banc Santander
Contacte:
Telèfon: 973702355
Email: alumni@alumni.udl.cat
Web:
Alumni UdL
Inici:
_3595571_5752ebbf

L'antiga alumna de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), Núria Carretero, actual cap de gestió estratègica de cartera de projectes de tecnologia aplicada a la investigació clínica de la multinacional suïssa Roche, ha estat guardonada amb el Premi Alfons de Borja que entrega Alumni UdL, l’associació d’antics alumnes i amics de la universitat.

El guardó reconeix aquelles persones o institucions que amb el seu treball han contribuït al desenvolupament humà i social de la seva comunitat des del punt de vista econòmic, polític, mediambiental, cultural o d'altres i, que s'hagin regit en les seves actuacions pels valors d'igualtat, justícia, rigor i excel·lència que inspiren a la Universitat.

L’acte d’entrega està previst per al pròxim 26 de novembre, en un acte copatrocinat pel Grup SEGRE i Banc Santander, d'acord al següent Programa:

• 17:15h. Trobada de networking. Cafè-col·loqui "IA+Dona=Intel·ligència Augmentada" amb la Sra. Núria Carretero Castán, cap de Gestió Estratègica a Roche Operacions Clíniques. Sala de Juntes 2n planta - Edifici del Rectorat UdL
  • 18:00h. Rebuda de la premiada per part de l'Excel·lentíssim rector de la Universitat de Lleida, Sr. Roberto Fernández. Despatx del rector - Edifici del Rectorat UdL
  • 18:25h. Rebuda de la premiada per part de la Junta de l'Associació Alumni UdL. Sala de reuinions - Edifici del Rectorat UdL
  • 18:30h. Acte del lliurament del Premi Alfons de Borja 2018. Saló Víctor Siurana - Edifici del Rectorat UdL
  • 19:45h. Refrigeri públic. Passadís i hall contigus al saló de l’acte
  • 21:00h. Sopar Autoritats