Acte en memòria d'en Josep Maria Ribó

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Acte en memòria JMRibó

.Des de l'Escola Politècnica Superior i el Departament d'Informàtica i Enginyeria Industrial s'està organitzant un acte en memòria d'en Josep Maria Ribó, tot fent un recorregut per la seva trajectòria a l'Escola.

L'acte es desenvoluparà a l'Auditori del centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del Campus de Cappont de la Universitat de Lleida  (Av. Jaume II, 67) a partir de les 18:00 el dijous 11 de febrer de 2016.

Naturalment, tothom que vulgui participar està convidat a dir unes paraules en l'esmentat acte. Si és el cas, us agrairíem que ens ho comuniqueu a la direcció de l'Escola (direccio@eps.udl.cat).

En els dies previs també està prevista la realització del Concurs de Programació "Premi Josep M. Ribó" adreçat als estudiants d'informàtica de l'Escola i del que trobareu tota la informació AQUÍ

JM Ribó EMAIL