Activitats del Consell de l'Estudiantat de l'EPS a favor de La Marató

Adreça:

Campus de cappont

Organitza:
CE EPS amb la col·laboració d'Unplug
Inici:

Com s’ha anat fent en els darrers anys, el Consell de l’Estudiantat de la Universitat de Lleida col·labora amb la Marató de TV3 organitzant activitats de difusió i de recaptació.

L’edició del 2018 es dedica a la investigació sobre el càncer. Els recursos de La Marató 2018 impulsaran la recerca per aconseguir nous mètodes de prevenció, de diagnòstic i tractaments més eficients que augmentin la supervivència i la qualitat de vida dels pacients, entre els quals, la immunoteràpia i la biòpsia líquida, dues de les tècniques més innovadores en què actualment treballen els investigadors.

Així doncs, s’han organitzat diverses activitats per la setmana del 10 al 14 de desembre als diferents centres. L’objectiu és fomentar la conscienciació sobre les malalties cancerígenes i recaptar donatius per tal d’ingressar-los a la Marató de TV3.

En concret, els alumnes del Consell de l'Estudiantat de l'EPS han organitzat diverses activitats el dijous, 13 de desembre a la tarda:

• 15:00h a l'EPS > torneig de Clash Royale [3€ inscripció]
  • 17:00h a l'EPS > bingo [1€ inscripció]