Arriba el fEPStival a l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Captura

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) celebra la seva festa, el fEPStival, el divendres 4 de març de 2016.

Els alumnes del consell de l'estudiantat de l'EPS, acompanyats pels voluntaris, organitzen un dia ple d'activitats, concursos, festa , trobades amb empreses i molt mes, per tal de passar un divertit dia i enfortir la convivència entre els alumnes de l'escola.

El fEPStival lloc al recinte del campus de Cappont i amb l'objectiu d'afavorir la participació de la comunitat educativa en les activitats programades queda suspesa l'activitat docent del 4 de març a partir de les 11:00 hores. Podreu participar en les següents activitats (podeu consultar el programa de les activitats i fer la inscripció a http://www.consell-eps.udl.cat/fepstival/index.html:

Hackaton Robocode
Stands d'empreses