Campus Google Summer of Code: aprendre a desenvolupar programari lliure

Informació de l'esdeveniment
Inici:

El programa Google Summer of Code ofereix als estudiants la possibilitat de treballar i aprendre amb programari lliure durant un període de tres mesos a l'estiu, rebent més de 4.000 euros pel seu treball.

Aquest programa de Google, des de la seva creació l'any 2005 , ha reunit més de 7.500 estudiants de gairebé un centenar de països de tot el món. El 2013 Google va seleccionar 1.192 estudiants , i aquest any esperen augmentar aquest nombre un 10% .

Els sol·licitants que siguin acceptats estaran aparellats amb un o diversos mentors dels projectes participants, augmentant d'aquesta manera les oportunitats d'aconseguir en el futur una ocupació relacionat amb la seva activitat acadèmica .

El termini per presentar les sol·licituds per participar al Google Summer of Code finalitza el 21 de març. La llista d'estudiants seleccionats es donarà a conèixer el 21 d'abril, i el 19 de maig començarà el programa.