CoEnerCat - Congrés d'Energia de Catalunya a l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

El proper 26 de novembre, l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida co-organitza i participa en les ponències de la seu de Lleida del  CoEnerCat - Congrés d'Energia de Catalunya - que es realitzarà en diferents seus de la geografia catalana del 25 al 29 de novembre.

.
COEnerCat

Així mateix, us informem que la inscripció es gratuïta per a alumnes i professors de l'EPS (límit de 25 inscripcions) i amb un 40% de descompte per als alumnes de la resta de titulacions de la Universitat de Lleida.

Si voleu optar a gaudir d'una d'aquestes places gratuïtes cal que us fiqueu en contacte amb en Jerome Barrau (email: jerome.barrau@udl.cat / Telèfon: 973 00 3703)

PROGRAMA CoEnerCat - Dimarts 26.11.13, LLEIDA
Escola Politècnica Superior, UdL
Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, CCCT
Sala de videoconferència (Tel. 973003500)
c/ Jaume II, 67 . (Campus de Cappont) Lleida
10:00 Sessió: ELS RECURSOS ENERGÈTICS A CATALUNYA

Presideix: Ferran Badia, Vicerector de Vicerectorat de Planificació, Innovació i Empresa, UdL

10:10 Recursos eòlics terrestres i marins
Pep Moreno, Director General de Vortex
10:30 Energia solar tèrmica i fotovoltaica a Catalunya
Lluís Morer, Eng. químic, Cap d'Unitat d'eficiència energètica i renovables, ICAEN
10:50 PAUSA
11:15 Els recursos energètics forestals i dels conreus energètics
Pere Josep Navarro i Maroto, Eng. de Forests i Postgraduat en SIG, Cap de l'Àrea d'Aprofitaments Fusters i Biomassa, Centre Tecnològic Forestal de Catalunya (CTFC)
11:50 Recursos i usos energètics geotèrmics. (Repte de futur, aposta de present)
Joan Escuer, Geòleg. EurGeol., President Consell de Govern. Col·legi de Geòlegs de Catalunya
12:25 TAULA CREATIVA. ELS BIOCARBURANTS: POTENCIAL, DIFICULTATS I ENTREBANCS
Relator: Col·legi d'Enginyers agrònoms Entrevistador: Antonio Cerrillo Joaquim Corominas, President de l'ACEC Antoni Rius Carrasco, Doctor en Ciències, Dept. d'Enginyeria Química, Escolad'Enginyeria d'Igualada, UPC Joan Salvadó
13:30 Final de la sessió
15:30 Sessió: USOS INNOVADORS DE L'ENERGIA
Presideix: Luisa F. Cabeza, Dra. en Enginyeria industrial, Dir. de INSPIRES
15:40 Bioenergia de residus i subproductes orgànics biodegradables
Xavier Flotats, Catedràtic d'Enginyeria Ambiental, UPC.
16:05 Usos energètics innovadors dels residus llenyosos UdL
16:30 Emmagatzematge tèrmic de l'energia solar
Luisa F. Cabeza, Dra. en Enginyeria industrial, Dir. de INSPIRES i representant espanyola de l'IPCC i de AIE
16:55 PAUSA