Concessió del Premi Enginy 2010

Informació de l'esdeveniment
Inici:

CETILL nou UdL-EPS

Divendres 23 d'abril, en el marc de la Festa Col·legial del Col·legi-Associació d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida, és durà  a terme l'entrega del Premi Enginy 2010 al millor Projecte de Fi de Carrera de la titulació d'Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat Mecànica, de l'Escola Politècnica Superior. (Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del campus de Cappont, a les 19h).

El Premi Enginy, que celebra enguany la setena edició, el convoca conjuntament  el CETILL i l'EPS, amb els objectius d'estimular la confecció de Projectes de Fi de Carrera d'alt nivell, donar a conèixer els projectes i el nivell dels alumnes de l'EPS i reforçar els vincles i interacció de l'EPS i els seus estudiants amb les empreses de la ciutat i el seu entorn.

El guanyador d'aquesta edició ha estat l'alumne Lluís Bertran Garcia, amb el projecte "Disseny d'un volteador de palots per adaptar a un elevador hidràulic agrícola". El premi consisteix amb una dotació econòmica de 2.000 euros i un any de col·legiació gratuïta al Col·legi-Associació.

Acta Resolució Premi Enginy 2010

Recull de Premsa