Conferència: Productes i sistemes Knauf

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Knauf-Gips-LEED-DGNB

El dijous 8 de maig a les 12.00h, a l'aula 0.01 de l'Escola Politècnica Superior tindrà lloc una conferència a càrrec de KNAUF, multinacional dedicada a la fabricació de materials de construcció i de sistemes constructius:

Conferència: Productes i sistemes Knauf

La conferència, que tindrà una durada de 2 hores i serà impartida per tècnics de KNAUF, versarà sobre els productes (plaques de guix i perfils) comercialitzats per l'empresa.  També es presentaran diferents sistemes constructius convencionals i especials, fent incidència en el compliment del CTE.

L'assistència a les jornades tècniques és gratuïta i centrada,evidentment als estudiants del Grau en Arquitectura Tècnica. No obstant,  TAMBÉ ES OBERTA A TOTS ELS ESTUDIANTS  de l'EPS-UdL.

És necessari inscriure's a través de la següent adreça electrònica per motius d'aforament.

Mes Info