Conferència: “Un màster et pot canviar la perspectiva: enginyeria en informàtica”

a càrrec del Sr. Eduard Martín, degà del Col·legi d'Enginyeria Informàtica de Catalunya

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de Graus EPS
Adreça:

Campus de Cappont

Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
EPS - COEINF
Inici:
eduard martin pantalles

El Sr. Eduard Martín, degà del Col·legi d'Enginyeria Informàtica de Catalunya (COEINFC) i director de 5G de Mobile World Capital Barcelona, participarà el proper dimarts 24 de maig en una sessió informativa sobre el COEINFC adreçada especialment als alumnes de darrer curs del Grau en Enginyeria Informàtica, el Doble Grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses i, especialment, del Màster en Enginyeria Informàtica

El Sr. Martín oferirà als estudiants la conferència: “Un màster et pot canviar la perspectiva: enginyeria en informàtica” on donarà a conèixer la situació actual i l'evolució de les principals característiques estructurals i econòmiques de les empreses del sector, les principals i innovadores sortides professionals disponibles per als enginyers informàtics en el moment actual i en el futur i les tendències i perspectives econòmiques del sector.

La xerrada es realitzarà a la Sala de Graus de l'EPS (Jaume II, 69) a partir de les 17.00 hores.