Convocades les Beques Talentum Universities de Telefónica

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Talentum Telefonica

Talentum Universities és un programa de beques de llarga durada (12 mesos) que constitueix una oportunitat per a l'aproximació de joves titulats, a través de la formació pràctica, a la realitat empresarial, fomentant la seva integració en el mercat laboral.

Les 100 beques estan dirigides principalment a joves amb titulacions d'enginyeria tècnica i superior en Telecomunicacions, Informàtica i Industrials, així com aquells amb titulacions relatives a àrees econòmiques, amb una edat de fins a 30 anys. Si tan sols et falta la presentació del projecte final de carrera, i sempre que puguis presentar abans de la incorporació a Telefónica, també pots participar.

En finalitzar el període de la beca, en funció de l'acompliment i l'aprenentatge durant el programa, Telefónica podrà oferir l'oportunitat d'incorporació a l'empresa (en anys anteriors, més del 96% de becaris van passar a formar part de la plantilla de Telefónica)

S'adjunta l'enllaç a la web de la fundació SEPI , on es pot consultar les bases del procés i formular les inscripcions fins al proper dia 4 de Maig de 2014. www.fundacionsepi.es