Convocatòria PREMI AETI al Projecte Informàtic, curs 2013-14

Informació de l'esdeveniment
Inici:
[caption id="attachment_9479" align="alignnone" width="471" caption="Guanyadors 3a edició Premi AETI, celebrada al 2007"]entrega_01_07[/caption]

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) i l'Associació d'Empreses de Tecnologia i Sistemes d'Informació de Lleida (AETI) convoquen els premis AETI al Projecte Informàtic al  millor Treball Fi de Grau del Grau en Enginyeria Informàtica, d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes i d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió, així com  al millor Treball Fi de Màster del Màster en Enginyeria Informàtica i d'Enginyeria Informàtica (2n cicle), del curs 2013-2014.

Així doncs, poden participar en aquest premi tots els estudiants de les titulacions anteriorment esmentades que hagin defensat i aprovat el Treball Fi de Grau o Màster durant el curs 2013-14.

Els objectius del Premi AETI són els següents:

- Estimular la confecció de treballs fi de garu i màster d'alt nivell. - Donar a conèixer els projectes i nivell dels alumnes de l'EPS.

- Reforçar els vincles i interacció de l'EPS i els seus estudiants amb les empreses de tecnologies de la informació i comunicacions de la ciutat i el seu entorn.

.

El termini de lliurament dels TFG i TFM finalitza l'11 de novembre de 2014.

El Premi AETI estableix per al guanyadors els següents premis:

- Primer premi dotat amb 1.500€ per al Grau en Enginyeria Informàtica, Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes i Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió.

- Primer premi dotat amb 1.500€ per al Màster en Enginyeria Informàtica i Enginyeria Informàtica (2n cicle).

PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA AL PREMI AETI 2013-14, AQUÍ