Convocatòria PREMI ENGINYERS al millor Treball de Fi del Màster en Enginyeria Industrial de l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

_DSC1281

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) i el Col·legi-Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya convoquen els premi ENGINYERS al millor Treball de Fi de Màster del Màster en Enginyeria Industrial de l'EPS dels cursos 2012-13 i 2013-2014.

Així doncs, poden participar en aquest premi tots els estudiants del Màster en Enginyeria Industrial que hagin defensat i aprovat el Treball Fi Màster durant els cursos 2012-13 i 2013-14 i que compleixin els següents requeriments:

- Que hagin obtingut una qualificació de vuit (8,50) o superior. - Que el projecte no sigui confidencial. - Que el tribunal l'hagi proposat com a premi.
.

Els objectius d'aquest premi són els següents:

- Estimular la realització de projectes d'alt nivell.

- Fomentar els valors indispensables per a l'excel·lència d'un projecte, com ara la qualitat, la innovació i la sostenibilitat.

- Donar a conèixer els projectes i el nivell dels alumnes de l'EPS.

- Reforçar els vincles i interacció de l'EPS i els seus estudiants amb les empreses de la ciutat i el seu entorn professional.

.

El termini de lliurament dels TFM finalitza el 14 de novembre de 2014.

.

El Premi ENGINYERS estableix per al guanyador els següent premi:

- Premi dotat amb 1.200€ i 1 any de col·legiació gratuïta al Col·legi-Associació

PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA AL PREMI ENGINYERS, AQUÍ