Convocatòria oberta al Premi Enginy 2015

Informació de l'esdeveniment
Inici:
[caption id="attachment_10340" align="alignnone" width="471" caption="Juanjo González Toledano va rebre el Premi Enginy 2014"]IMG_8320-1024x682[/caption]

Us informem que el Col·legi i l'Associació d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL) i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) convoquen la 12a. edició del PREMI ENGINY.

El Premi Enginy s'atorga al millor Treball de Final de Grau de les titulacions de Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, del curs 2013-2014.

Així doncs, poden participar en aquest premi tots els estudiants de Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica de l'EPS de la UdL que hagin realitzat, presentat i aprovat el Treball de Final de Grau durant el període comprés entre el febrer del 2014 i el febrer del 2015.

Els objectius del Premi Enginy són els següents:

- Estimular la confecció de Projectes Fi de Carrera d'alt nivell.
- Donar a conèixer els projectes i nivell dels alumnes de l'EPS.
- Reforçar els vincles i interacció de l'EPS i els seus estudiants amb les empreses de la ciutat i el seu entorn.

El termini de lliurament dels PFC finalitza el 17 d'abril de 2015.

Per optar al premi els participants hauran de lliurar a la secretaria de l'EPS, juntament amb la documentació requerida per la defensa del Projecte Fi de Carrera un resum del projecte.

El Premi Enginy estableix per al guanyador,  una dotació econòmica de 2.000€ i un any de col·legiació gratuïta al CETILL.

PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA AL PREMI ENGINY 2014-15, AQUÍ