Eleccions Estudiantat als Òrgans de Govern i Representació de la UdL 2014

Informació de l'esdeveniment
Inici:

IMG_8718 (2)

Us recordem que el proper 19 de novembre, els estudiants de la UdL esteu convocats a les Eleccions dels seus representats en els Òrgans de Govern i Representació de la UdL.

A l'Escola Politècnica Superior formem part d'un Pla Pilot de votació electrònica. Això implica que haureu d'exercir el vostre vot al Claustre, Junta de Centre i Departament d'Informàtica i Enginyeria Industrial mitjançant el vot electrònic des de les 12:00h del 17 de novembre fins a les 12:00h del 19 de novembre a la web www.vota.udl.cat o bé, presencialment, a l'aula 1.04 de l'EPS.

DOCUMENT INFORMATIU SOBRE LA VOTACIÓ ELECTRÒNICA EPS

[Recordeu que per exercir el vostre vot de forma electrònica cal disposar del DNI electrònic i número PIN actiu.]

En canvi, la votació al Consell de Departament de Matemàtica l'haureu d'emetre de forma tradicional el dia 19 de novembre de les 10:00 h a les 18:00 h.

Així mateix, us recordem que des del dia 11 de novembre de 2014 i fins al 17 de novembre de 2014, podeu realitzar el vot anticipat a les eleccions de representats del estudiants de l'EPS al Departament de Matemàtica. El vot l'heu de dipositar a la secretaria de direcció de l'EPS, on trobareu les paperetes corresponents.