Escola d'hivern CAPAP-H 2013

Informació de l'esdeveniment
Inici:
Logo_CAPAPH

Un dels grans reptes que es plantegen en l'àmbit de la computació paral·lela és la utilització conjunta d'arquitectures heterogènies. La Xarxa CAPAP-H per objectiu facilitar l'intercanvi i la transferència de coneixements en aquest àmbit entre tots els seus membres. L'Escola d'Hivern organitzada amb el suport de la Xarxa busca fomentar aquest intercanvi alhora de posar a disposició dels seus membres eines i coneixements que permetin avançar en l'àmbit de la computació d'altes prestacions.

Així doncs, els propers dies 14 i 15 de març de 2013 es celebrarà a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida a la ciutat la IV edició de l'Escola d'Hivern (Workshop CAPAP-H). El grup de recerca en Computació Distribuïda, ubicat a l'EPS, rebrà a més de 40 investigadors d'arreu d'Espanya (Universidad de Valladolid, Universidad Carlos III, Universitat Autònoma de Barcelona, Universidad Complutense de Madrid, Universidad Jaume I, Universidad de Murcia, Universidad de La Laguna, Universidad de Extremadura, Universidade Da Coruña, CETA-CIEMAT, Universidad de Valencia, Universidad de Almería, Universidad Castilla-La Mancha, Universidad de Cantabria, Universitat Politècnica de Catalunya i Universitat de Lleida) i la University of Edinburgh.

En aquesta edició, es tractaran els temes:

- Compilador OpenACC , a càrrec d'en Ruymán Reis, application developer al Edinburgh Parallel Computing Centre - Model de programació OmpSs, a càrrec de na Rosa M. Badia, investigadora científica del CSIC i líder del grup de Grid Computing i Clústers del Barcelona Supercomputing Center. - Xavier Martorell, líder de l'equip de Models de Programació del Barcelona Supercomputing Center ".

Organitza:

GCD