European BIM Summit 2016 a l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Logo-2016-2

Els propers dies 18 i 19 de febrer tindrà lloc a Barcelona el European BIM Summit 2016, organitzat pel Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona, la BIM Academy i el BuildingSMART Spanish Chapter.

Donat l'alt interès d'aquest congrés l'Escola Politècnica Superior habilitarà un espai amb connexió en streaming amb el congrés per tal de poder seguir totes les ponències del mateix, amb accés lliure per a tots els alumnes, professors i PAS de l'EPS que puguin estar interessats.

Val a dir que la tecnologia BIM és de gran interès no tan sols per a l'alumnat d'Arquitectura Tècnica, sinó per a la resta de titulacions de l'escola en quant a que integra edificació amb la industria i les TIC's.

La projecció es durà a terme a la Sala de Graus de l'EPS i l'accés estarà obert per a que es  pugui entrar i sortir lliurement, de forma que cadascú triï quines són les sessions que li són més interessants.

Presentación4

En aquest sentit cal recordar que l'Escola Politècnica Superior ha iniciat aquest mes de gener la 2a edició del Curs de Postgrau en disseny i gestió d'entorns BIM-REVIT, després que la 1a edició, duta a terme del febrer al juliol d'aquest mateix any, finalitzés amb gran èxit (+ info).
Es tracta d'una oportunitat de complementar la formació, donant un implement al currículum de la forma més adequada: amb un títol de postgrau universitari, reconegut per la UdL en tots els aspectes, des de el seu centre de formació continua. Presentación3