Fi de termini convocatòria al Premi ENGINY, curs 2016-17

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Us informem que el Col·legi d’Enginyers Graduats i d’Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL) i l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) convoquen la 15a. edició del PREMI ENGINY.

El Premi Enginy s’atorga al millor Treball Final de Grau del Grau en Enginyeria Mecànica i del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica del curs acadèmic 2016-17. Així doncs, Poden participar en aquest premi tots els estudiants dels graus Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica de l’EPS de la UdL, que hagin realitzat, presentat i aprovat el Treball de Final de Grau durant el període comprés entre el febrer del 2016 i el febrer del 2017.

Els objectius d’aquest premi són els següents:

- Estimular la confecció de Treballs de Final de Grau d’alt nivell.

- Donar a conèixer els projectes i nivell dels alumnes de l’EPS.

- Reforçar els vincles i interacció de l’EPS i els seus estudiants amb les empreses de la ciutat i el seu entorn.

Aquesta convocatòria restarà oberta fins al 26 de maig de 2017. Els estudiants que vulguin optar al premi han de presentar a la Secretaria Acadèmica del Centre, juntament amb la documentació requerida per la defensa del Treball Fi de Grau:

- Un resum del projecte d’acord amb el model publicat a la web de l’EPS, a l’apartat de Concursos i premis.

- Un CD que contingui una còpia del Treball en format pdf. igual que el que es demana en el moment de fer el dipòsit del Treball.

El Premi Enginy estableix per al guanyador,  una dotació econòmica de 2.000€ i un any de Col·legiació gratuïta al Col·legi d’Enginyers Graduats i d’Enginyers Tècnics Industrials de Lleida.

PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA AL PREMI ENGINY 2016-17, AQUÍ