I Concurs de Projectes de Promoció

Informació de l'esdeveniment
Inici:

cartell IConcurs projectes promoció

Us recordem que fins al 31 d'octubre podeu presentar, a la Secretaria del Centre,  les memòries dels vostres projectes per al I Concurs de Projectes de Promoció que organitza l'Escola Politècnica Superior.

El concurs es dirigeix a tots els membres de la comunitat universitària de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (Estudiantat, PDI i PAS), així com als seus antics alumnes. Els projectes es poden elaborar individualment o en grups d'un màxim de dos persones.

Un cop finalitzat el Concurs, des de l'Escola Politècnica Superior es donarà suport financer i tècnic al projecte guanyador perquè es faci realitat.

Podeu consultar les bases de la convocatòria i descarregar la fitxa d'inscripció aquí

Animeu-vos i participeu en aquesta nova iniciativa de l'Escola Politècnica Superior!