IAESTE LC Lleida celebra el IAESTE DAY

IAESTE LAC Lleida
Inici:
5 IAESTE Lleida Weekend. 25-27 Agost 2017

El proper divendres 20 d'octubre és celebra el IAESTE Day a tots els comités locals d'arreu del món, per conmemorar el 70é aniversari de IAESTE .

IAESTE és una associació d’estudiants que afavoreix l’intercanvi per a l’adquisició d’experiència professional mitjançant pràctiques remunerades. Neix a Londres el 1948 per iniciativa de Mr James Newby, cap del Comitè de Treball Vacacional del Col·legi Imperial.

IAESTE va ser present de forma exigua en l’antiga Escola Universitària Politècnica de la Universitat de Lleida com un intent de participar en el programa IAESTE per part de la institució, però aquesta iniciativa va finalitzar sense haver trobat la participació dels estudiants de l’Escola. IAESTE LC Lleida reneix l’any 2007 de la mà del Consell de l’Estudiantat de l’Escola Politècnica Superior i, aquest cop, aconsegueix contactar amb empreses de la zona per a iniciar el programa IAESTE per a tots els estudiants de la Universitat de Lleida, arribant actualment a ser una de les associacions d’estudiants més actives de la UdL.

Però, … Què és IAESTE? Què fa IAESTE per als estudiants? Com podem ajudar a les empreses? Podeu trobar tota la informació sobre IAESTE i el seu Comitè Local de Lleida a la web, http://www.iaeste.udl.cat/

Aquest dijous 19 d'octubre, per celebrar el IAESTE Day, el IAESTE LC Lleida  organitza 3 activitats obertes a tothom que vulgui participar-hi:

- un esmorzar popular al vestíbul de l'EPS durant el descans de les classes del matí (de 10:50h a 11:10h)

- una gimcana on el guanyador s'endurà un premi sorpresa!

- un QUIZ (al que s'accedirà a través d'un codi QR que es facilitarà el mateix dia) que estarà obert tot el cap de setmana i el guanyador d'aquest s'endurà una samarreta de IAESTE!

Animeu-vos tots a participar!