Inici del torneig d'escacs de l'EPS, JaqueMatEPS

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Organitza:
Consell Estudiantat EPS
Web:
CEEPS
Inici:
JAQUE MATEPS

Torneig d’escacs JaqueMatEPS

• Per celebrar la festa de l’Estudiantat de la UdL s’organitza un torneig d’escacs, de format online, que es durà a terme la primera setmana de maig.

Condicions generals

• Les primeres fases del torneig seran completament en format virtual. La fase final, de moment, es farà també online, però pot ser que s’acabi fent presencial, depenent de la situació amb laCOVID-19.
  • Les comunicacions, avisos i notificacions per part de l’organització es realitzaran mitjançant la plataforma Discord. Després de la inscripció, els membres rebran la invitació a un servidor de Discord on hauran de vincular el seu compte mitjançant un codi que serà facilitat en el mateix missatge. Serà imprescindible que tots els participants hi ingressin.
  • Les partides es realitzaran mitjançant la web chess.com.

• Torneig JaqueMatEPS
    • Es jugarà amb les normes clàssiques dels escacs.
    • Cada jugador comptarà amb 10 minuts sense increments a les lliguetes. Les eliminatòries seran partides on cada jugadora comptarà amb15 minuts.
  • Mini torneigs.
    • La durada de les partides pot variar segons la modalitat.
    • Diferents variacions dels escacs.
    • Es jugaran l’últim dia del torneig.(el dia de la final)

Estructura

• Durant 2 hores diàries en el transcurs de 4 dies (dissabte1de maig –dimarts 4 de maig) es disputaran 4 lligues classificatòries. Els 4 primers de cada lliga passaran a la fase eliminatòria. No hi ha límit de partides per jugador. Cada dia es reinicia la qualificació. Es podran desfer moviments a criteri de l’oponent. Les partides no seran moderades. Els classificats podran participar en la resta de fases de grups, però no optaran als premis.
  • El dijous 6 de maig es jugarà la fase eliminatòria i s’establirà un guanyador. Les partides de l’eliminatòria seran de 15 minuts i les moderarà la comissió del torneig. Es podran desfer moviments sota el criteri d’aquest.
  • El mateix dia de l’eliminatòria s’organitzaran els minijocs. Tothom podrà participar-hi i també hi haurà guanyadors.

Premis

S’atorgaran els següents premis:

• Guanyador: Tauler d’escacs + Trofeu
  • 2n classificat: Temporitzador d’escacs + Medalla
  • 3r classificat: Medalla
  • Guanyador de cada una de les lligues: Clauer
  • Primer classificat de cada minijoc: PREMIS SORPRESA

1. Només podran participar els membres de la UdL (alumnat, professorat i PAS).
  2. Queda totalment prohibida la utilització de qualsevol mena de programari extern que pugui influir en la partida.
  3. Es prohibeix la col·laboració d'altres persones en les partides, la competició és totalment individuals.
  4. S’hauran de respectar les decisions de la comissió, en cas que sigui necessari aquesta podrà adoptar un paper arbitrari i inapel·lable.
  5. Serà motiu d’expulsió qualsevol falta de respecte a altres participants.
  6. No es pot enviar contingut inapropiat ni enviar contingut brossa al servidor de Discord.
  7. En cas de sospita, la comissió pot demanar proves (compartir pantalla, càmera, o en casos greus, el control remot del dispositiu) per tal d’assegurar el correcte compliment de les normes.
  8. Qualsevol intent de suplantació d’identitat serà penalitzat amb l’expulsió permanent.
  9. L’incompliment de qualsevol de les normes potser motiu d’expulsió.
  10. Només s’accepta una inscripció per persona (es vincularà amb el compte d’usuari de la UdL).
  11. La comissió es reserva el dret a canviar el format de l’última fase del torneig.
  12. La normativa que es seguirà en aquest torneig és la normativa FIDE publicada per la FEDA (“Federación Española del Ajedrez”) que podeu trobar a la web del torneig