International DRONE DAY a Lleida

Informació de l'esdeveniment
Inici:
banner horitzontal idd 2016

El proper dissabte 7 de maig arriba a Lleida l'International Drone Day, un esdeveniment mundial on més de 150 equips de tot el món s'uneixen per difondre aquesta tecnologia. És una activitat lúdica dedicada a particulars, aficionats, però també a empreses que vulguin mostrar les seves capacitats.

L'equip d'organitzadors Team Catalonia capitanejat per LleidaDrone i RC Drone Catalunya aquest any ha assumit el repte de créixer en volum: zona de vol de 9.000 m3 per a les carreres de drones, més de 1.000 m2 per a la zona expositiva de drones, tallers i xerrades, ...

IMG_1507

Drones de Carreras realitzaran una carrera demostrativa de la tecnologia FPV (First Person View), amb les  noves càmeres HD. I perquè tothom que està interessat en endinsar-se al món dels drones de carreres FPV pugui fer-ho, DeflyDrone realitzarà un taller de construcció d'aquests drones, amb proves a la nostra xarxa de seguretat. Inscripcions i tota la informació en aquest post a part.

Els Laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida, el Liquid Galaxy LAB i el LleidaDrone LAB, tornaran a estar presents en l'esdeveniment, on alguns dels alumnes de l'Escola Politècnica Superior de la UdL,  becats per Google, tindran una zona equipada amb un Liquid Galaxy i el projecte FAED.

becats-google-parc-2015

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, ens acompanyarà amb els drones del seu nou laboratori Drone, liderats pel professor Juan Antonio Garriga.

Per assistir a l'esdeveniment no és necessària inscripció, tret que es vulgui portar drones de propietat per exhibir, sempre a títol particular. Aquells que aneu a portar els vostres equips ompliu el formulari que trobareu AQUÍ

colaboradores IDD 2016 FINAL