Jornada Mobilitat i vehicle elèctric

Informació de l'esdeveniment
Inici:

electric-vehicle-parking

Essent conscients de l'actual desenvolupament dels vehicles elèctrics i la seva repercussió en la millora del medi ambient, la Diputació de Lleida en la col·laboració de l'Escola Politècnica Superior de la UdL ha organitzat el dia 18 de novembre de 2016, de 10h a 14.20h a la sala de videoconferències de l'edifici CCCT de la UdL ubicat al campus de cappont de Lleida (premeu aquí per a veure la seva localització) la Jornada Mobilitat i vehicle elèctric

En la jornada s'analitzarà quina és l'estratègia en mobilitat elèctrica del Govern de la Generalitat de Catalunya, així com quines són les línies de subvencions que contempla per a la compra d'aquests vehicles i la instal·lació de punts de recàrrega. Tanmateix, es donarà informació general sobre les bateries i el seu bon ús així com una visió de les característiques, sensacions i comportament dels vehicles elèctrics des de l'experiència d'experts amb més de quatre anys de conducció d'aquest tipus de vehicles. Es finalitzarà la jornada amb la possibilitat de veure i provar diverses unitats de vehicles elèctrics de la marca Renault i veure un vehicle de la marca Tesla.

La jornada s'adreça a tot el personal que tingui interès en la mobilitat i el vehicle elèctric amb prioritat a alcaldes, regidors i personal amb responsabilitat sobre la mobilitat en el territori.

Les persones  mitjançant els següents procediments:

Els estudiants de la UdL interessats en participar-hi podeu formalitzar la inscripció, abans d'una setmana del seu inici, omplint el següent formulari electrònic.