Jornada de Campus Oberts per a Famílies a l’EPS (Lleida i Igualada)

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Escola Politècnica Superior i Campus Igualada
Adreça:

A Lleida, carrer Jaume II, 69

A Igualada, Av. Pla de la Massa, 8

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
SIAU - UdL - EPS
Contacte:
Telèfon: 973 003 588
Email: jornadapares@seu.udl.cat
Web:
JCO Famílies
Inici:
IMG_4282 JCO per a famílies del passat 4 de març de 2017

El proper dissabte 7 d'abril tindrà lloc, tant al campus de cappont de Lleida com al Campus Igualada de l’Escola Politècnica Superior, la primera edició de la Jornada de Campus Oberts per a Famílies de la UdL 2018.

La JCO per a Famílies s’adreça justament a les famílies d’estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior de Lleida i comarques i de la Franja de Ponent, amb l’objectiu de donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l’entorn universitari on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial dels estudiants als pares i mares dels futurs alumnes universitaris, informar sobre els estudis que s’imparteixen en els centres universitaris, així com dels serveis i les prestacions que ofereix la UdL.

A Lleida, La jornada es desenvoluparà en dos torns (10h i 12h). En aquests torns les persones interessades poden conèixer els estudis que ofereix l’EPS i visitar-ne les instal·lacions. La durada prevista de l’activitat és d’una hora i mitja.

Per la seva banda, al Campus Igualada la jornada es realitzarà a les 10:00 hores.

INSCRIPCIÓ per Web tan a les JCO per a famílies de Lleida com d'Igualada

Servei d’Informació i Atenció Universitària
C. Jaume II, 67 bis
25001 Lleida
jornadapares@seu.udl.cat

El dissabte, 5 de maig de 2018 es realitzarà una segona edició d’aquesta Jornada de Campus Oberts per a Famílies en tots dos campus.