Jornada de Portes Obertes "Coneix la UdL"

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Escola Politècnica Superior
Adreça:

carrer Jaume II, 69 (Lleida)

Avda. pla de la Massa, 8 (Igualada)

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
Vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat - Informació i Orientació Universitària - Centres universitaris
Contacte:
Telèfon: Telèfon: 973 003 588
Email: Email: jornadapares@seu.udl.cat
Web:
JPO "Coneix la UdL"
Inici:
jpo1 Taller de termografia en el marc de la JPO EPS 2019

Ateses les circumstàncies de salut actuals i la situació als centres de secundària hem cregut convenient ajornar la Jornada de Portes Obertes prevista per al divendres 28 de gener de 2022.

Us mantindrem informats de les posibles novetats al respecte

El divendres 28 de gener, e les 9.30 a les 13.30 hores, es realitzarà la Jornada de Portes Obertes "Coneix la UdL. Després de dos anys de realitzar-se en format virtual, el curs 2021-22, sempre que la situació sanitària ho permeti, es tornarà al tradicionalformat presencial.

la JPO té l'objectiu de donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l'entorn universitari on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial de l'estudiantat, informar sobre els serveis i les prestacions que ofereix la UdL (correu electrònic, aules d'informàtica, laboratoris, serveis de biblioteca, tutories individualitzades, carnet universitari, mobilitat i altres temes), així com sobre els estudis que s'imparteixen en tots els centres universitaris.

L'Escola Politècnica Superior (EPS) oferiex la Jornada de Portes Obertes "Coneix la UdL" tant a Lleida com al Campus Igualada:

Tanmateix, el PDI i el PAS de l'EPS organitzen una sèrie d'activitats i tallers per difondre la tasca docent i investigadora que es du a terme a l'Escola. Pròximament s'informarà del programa complet de la Jornada:

• Programa de la JCO a l'EPS al Campus de Cappont de Lleida
  • Programa de la JCO a l'EPS al Campus Igualada-UdL

Per últim cal fer esment de la SESSIÓ ESPECIAL PER AL PROFESSORAT DE SECUNDÀRIA: NOVETATS A LA UdL adreçada al professorat que acompanya l'estudiantat a la Jornada de Campus Oberts.