Jornada d'orientació universitària a l'Institut El Cairat d'Esparraguera

Escola Politècnica Superior
Inici:
jou 2

Dijous 14 de maig, el professorat del Campus Igualada UdL, sota la coordinació de la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza en col·laboració amb la professora del grau en Enginyeria Química, Rosa Cuadros realitzaran una Jornada d'orientació universitària als alumnes de batxillerat de l'Institut El Cairat d'Esparraguera (Barcelona).

La jornada se centrarà en una xerrada informativa sobre les possibilitats d'estudis que ofereix l'EPS al campus Igualada-UdL:

L'activitat s'organitza sota un pla d'impuls de les vocacions científiques i tecnològiques de l'EPS que es plasma en l'organització i/o participació en diverses activitats adreçades als alumnes de secundària, batxillerat i cicles formatius de les seves zones d'influència: la província de Lleida, les comarques de la franja i, des del curs acadèmic 2018-19, també la província de Barcelona, gràcies a la titularitat del Campus Universitari Igualada-UdL, un campus que la Universitat de Lleida té a la ciutat d'Igualada.

L'EPS compta amb un ampli Catàleg de tallers i activitats de transferència Secundària-Universitat per donar a conèixer la seva oferta formativa diferencial de Grau i Doble Grau: dobles graus internacionals, aprenentatge en anglès, modalitat de formació dual, etcètera.

Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària, organitzem algun taller o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, ... Sigui quina sigui la vostra necessitat, podeu contactar amb nosaltres (a Lleida, smaza@matematica.udl.cat i a Igualada, rosa.cuadros@udl.cat, per WhatsApp al 638 086 190, o bé a les xarxes socials Twitter, Facebook o Instagram) i en parlem!