Junta General Ordinària estatal de l'ASAT a l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Els dies 26, 27 i 28 de novembre s'organitza a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de  Lleida una Junta General Ordinària estatal de l'ASAT (Asociación Sectorial de Estudiants de Ingenieria de Edificación) amb participants  procedents de Madrid, Granada, València, Cartagena, Sevilla, Salamanca, Castelló, País Basc, Catalunya i Lleida.

ASAT, es la associació que ostenta la representació legítima dels estudiants matriculats en les titulacions que porten a la professió regulada d'Arquitecte Tècnic de tot l'Estat Espanyol. ASAT està composta por els representants d'estudiants de les Escoles en les que s'imparteix el Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, d'universitats tant públiques com privades de tot Espanya. En l'actualitat, són vint les universitats que imparteixen aquests estudis: 20 públiques i 8 privades.

CARTELL ASAT