L'ASAT celebra a Lleida la seva primera Junta General

Informació de l'esdeveniment
Inici:

logo

L'Associació Sectorial d'Estudiants d'Enginyería d'Edificació (ASAT) celebra a Lleida la seva primera Junta General del Curs 2011-2012

Entre els dies 16 y 20 de novembre de 2011, amb l'assistencia de representants d'estudiants de 16 universitats de tot el territori espanyol en les que s'imparteix Enginyería d'Edificació.

Durant aquestos dies, es desenvoluparan en diferents sessions les reunions de la Junta General a les que, a més de donar compte de la gestió realitzada durant els darrers sis mesos, s'analitzarà l'estat actual dels recursos contra el Grau en Enginyería d'Edificació, el I Congrés Nacional d'Estudiants d'Arquitectura Tècnica i Enginyería d'Edificació, que organitza l'associació, o el primer exemplar de la revista "Escala 1:10" que veurà la llum properament.

Paral·lelament a la Junta General, hi han programades taules de treball, entre les que es troben: funcionament de les delegacions d'estudiants, gestió de pàgines web, qualitat a l'ensenyança o retallades en educació.

Els assistents també tindran temps de conèixer la ciutat, ja que s'han pogramat dues visites, la primera d'elles a la Seu Vella y la segona a l'Institut Tecnològic de Lleida.

ASAT, conscient de l'avenç de les TIC's, utilitzarà twitter (@asociacionasat) per anar explicant a tots els estudiants el que es farà durant els 5 dies de treball i reunions que es celebraràn a Lleida. A més, es pot trobar informació específica sobre l'associació, i tots els temes relacionats, al web www.asat.es.