L'EPS a l'Alcarràs Lan Party

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Els dies 13, 14 i 15 de juliol de 2012 es celebra la 10a edició de l'Alcarràs Lan Party; Tot un referent d'aquest tipus d'esdeveniments a les comarques de Ponent, amb una mitjana anual de 150 participants.  En aquesta edició s'hi desenvoluparan diversos tornejos (Call of Duty, Trackmania Nations, Guitar hero, ... ) concursos (video, fotografia), xerrades, ...

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, participarà en aquesta decena edició de la Lan Party Alcarràs, muntant un stand amb l'objectiu de donar a coneixer i promocionar entre els participants els estudis d'enginyeria informàtica que, des de fa vint anys, es duen a terme a Lleida i patrocinant els premis del torneig de Call of Duty.

Per obtenir més informació de l'Alcarràs Lan Party, o bé, per formalitzar la inscripció, podeu fer-ho a la web