L'EPS a la 13a edició del Dia de la Ciència al Carrer de Lleida

Lloc:
Centre històric
Adreça:

Carrer Major, Carrer Vila de Foix, Carrer Blondel i Pati de les Comèdies.

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
Centre de Recursos Pedagògics del Segrià
Web:
Ciència al Carrer - Lleida
Inici:

Com ja ha estat habitual en els darrers anys, aquest dissabte 25 de maig, l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida participarà activament al Dia de la Ciència al Carrer de Lleida, que organitza el Centre de Recursos Pedagògics del Segrià, amb les següents activitats: un taller d’Arduino (Arduino: Lluitadors de sumo) i un taller de Biosensors (Scalextric InMind), dispositius que llegeixen l'activitat cerebral i permeten interactuar amb software o hardware informàtic, un dispositiu Emotiv EPOC que és un dispositiu BCI (Brain Computer Interface).

El Dia de la Ciència al carrer és una mostra de tota mena d’experiments científics per part de 40 centres educatius i més de 20 divulgadors de ciència, institucions i empreses [consulteu participants]. Trobareu centenars d’experiments de tota mena, de física, química, biologia, geologia, tecnologia, robòtica, lògica matemàtica, plantejaments que fan pensar i reflexionar el perquè dels fenòmens que observem a la natura. A la fira hi són divulgadors de ciència de Lleida i d’altres llocs com Girona, Barcelona, San Sebastian, Màlaga, Madrid, València, Navarra, Andorra… però els veritables protagonistes són els centenars (més de mil) inscrits a participar activament de la fira. L’intercanvi entre les explicacions del jovent, que assisteix encuriosit a les mostres d’altres companys, és el veritable valor de Ciència al Carrer.

Així doncs el dissabte 25 de maig de 2019, de 16:00 a 20:00 h us esperem al Centre històric de Lleida, en concret als voltants de l’edifici gòtic de l’Institut d’Estudis Ilerdencs [Ubicació]

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL: La UdL, present a la fira de ciència al carrer. L'EPS, l'ETSEA i l'ICE organitzen diferents tallers, amb robots lluitadors com a novetat