L'EPS en col·laboració amb LleidaDrone, present al Smart City Expo World Congress

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Logo_Smart_City_soliloquy21

LleidaDrone com a membre destacat del Catalonia Smart Drone, un conjunt d'empreses i centres d'investigació integrants que volen ser l'embrió del que pretén convertir-se en el clúster de la indústria catalana de les solucions smart amb drones, organitza l'esdeveniment  de drones que es realitzarà durant el Smart City Expo World Congress que es durà a terme del 17 al 19 de novembre a Fira Barcelona (Av. Reina Mª Cristina s/n).

Smart City Expo World Congress, es un esdeveniment internacional de primer ordre en el sector tecnològic referent a les ciutats  intel·ligents, que reuneix representants urbans globals, nacionals i regionals, líders, institucions acadèmiques, centres de recerca, incubadores, inversors i corporacions que impulsen les ciutats intel·ligents .

La presència del sector consisteix en una activitat múltiple, que LleidaDrone ha dissenyat i que constarà de diverses activitats a realitzar en el recinte de Fira de Barcelona a l'Hospitalet:

- Demostracions de vol de Drones amb aplicacions Smart.

- Conferències sobre aplicacions Smart.

- Zona Meet the experts

exhibition08_thumb

L'objectiu de l'esdeveniment és donar a conèixer les empreses de nova creació, empreses i grups de recerca, que estan fent projectes i serveis reals relacionats amb la tecnologia d'avions no tripulats que s'aplica a les Smart Cities.

L'esdeveniment serà un aparador de diverses demostracions en viu que tindran lloc a la zona de vol brunzit a l'aire lliure, situada entre els pavellons 1 i 2.

Durant tot el congrés Smart City Expo es podran conèixer als experts a la zona Exibition drone.

Dimecres 18 - 15:30-18:30 FPV (First Person View) demostracions amb avions no tripulats i la raça en el brunzit a l'aire lliure zona de vol segur.

Dijous 19 - 9:30-13:30 Solucions intel·ligents amb avions no tripulats.

Dijous 19 - 16:30-19: 00 Catalunya intel·ligent Drone conferències

Dies 17 al 19 - 9:00-19:00 Conegui als experts a la zona Exibition drone

A més, LleidaDrone serà present amb el projecte FAED, desenvolupat en els laboratoris del Parc Científic de Lleida en col·laboració amb l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. De fet, el professor de l'EPS Juan A. Garriga i diversos alumnes del centre (Marc Solé i Ismael Arroyo) participaran activament en la jornada.

IMG-20150927-WA0003