L'EPS participa a la Fira "La Ciència al carrer"

Informació de l'esdeveniment
Inici:

DSC01186

El proper dissabte 23 de maig l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida participarà a la Fira de la Ciència al carrer que es realitzarà a l'eix comercial de Lleida (voltants de l'Institut d'Estudis Ilerdencs/Catedral Nova/Blondel)  de les 16:00h a les 20:00h.

Es tracta d'una fira en la qual divulgadors de la ciència, empreses, docents i alumnat de tots els nivells mostren experiments de totes les disciplines científiques. Durant quatre hores intenses us podreu apropar a centenars de demostracions.

Ciència al Carrer és una iniciativa del CRP del Segrià, que vol despertar la curiositat pels fenòmens naturals i fomentar la inquietud per la recerca i l'esperit crític a través d'exhibicions i demostracions de base científica amb la participació de Centres docents, divulgadors, Universitat, empreses, institucions, museus i fundacions.

L'EPS participa en aquesta 9a edició amb l'objectiu de potenciar les vocacions científiques i tecnològiques entre els nois i noies tal i com ja fa amb altres dues activitats que també organitza a Lleida: la FIRST LEGO League i el Mercat de la Tecnologia. En concret presentarà el taller "Scalextric InMind, es possible moure els cotxes d'Scalextric amb la ment?

... vine aquest dissabte a descobrir-ho.

DSC01198