L'EPS participa en la Jornada de centres escolars de la Noguera 2019

Lloc:
Casal Lapallavacara de Balaguer
Adreça:

Carrer Francesc Borras, 19,  Balaguer (Lleida)

Organitza:
Oficina Jove de la Noguera
Inici:
jornada noguera

El pròxim 13 de desembre l'Escola Politècnica Superior (EPS), juntament amb altres centres de la Universitat de Lleida (UdL) participarà en la Trobada de centres escolars de la Noguera que ha estat organitzada per l'Oficina Jove de La Noguera i impulsada des del Vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat i el Consell de l'Estudiantat de la UdL.

Els destinataris de la Trobada són estudiants de batxillerat de diferents centres de la Comarca de La Noguera.

En aquesta Trobada de comunicació i promoció, estudiants de tots els centres de la UdL, majoritàriament dels darrers cursos, representants dels centres i del Servei d'Informació i orientació Universitària, informaran directament de les titulacions que s'imparteixen, respondran preguntes i aclariran dubtes, tot en un to de proximitat. L'EPS hi estarà representada per en Pol Baldomà (actualment preparant el TFG del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica), en Pau Escolà ( alumne de 2n curs del Grau en Enginyeria Informàtica), en Moisés Bernaus (alumne de 2n curs del Grau en Enginyeria Informàtica) i na Susanna Maza, Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'EPS.

En la jornada també participarà l'AGAUR que explicarà les beques i ajuts a les quals poden optar els futurs estudiants universitaris.

La Jornada es desenvoluparà d'acord al següent programa:

• 9.00 – 9.05 Benvinguda institucional a càrrec de les autoritats pertinents.
  • 9.05 – 12.30 Sessions d'orientació i informació sobre els diferents estudis i facultats.
  • 12.30 – 13.30 Xerrades AGAUR (Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca)
  • 13.3014.00 entrega de premis del Projecte Arrenca i cloenda de la Jornada.