L'EPS present a la Roda d'homes a la UdL contra la violència masclista

Informació de l'esdeveniment
Inici:

cartell

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

La Universitat de Lleida acollirà, el dia 21 d'octubre a les 12.00h a l'Escola Politècnica Superior, una Roda d'Homes contra la violència de gènere organitzada per les entitats Lika i Homes Igualitaris-Lleida amb el suport del Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones, per tal de reforçar el compromís de la UdL per a l'eradicació de la violència de gènere en l'àmbit universitari.

Aquesta activitat s'emmarca en l'Agenda d'homes per la igualtat contra la violència de gènere que es realitzarà a diferents punts de Catalunya, sota el lema "Trenquem el silenci, el silenci ens fa còmplices". La Universitat de Lleida serà la primera universitat catalana en sumar-se al rebuig de la violència masclista en el marc de les Rodes d'Homes.

S'ha escollit l'Escola Politècnica Superior de la UdL en ser un dels centres amb més presència masculina. Així, es promou un gest a favor de la coeducació, una educació que supera els rols i estereotips de gènere i que educa en igualtat per tal de formar persones de manera integral, potenciant al màxim les seues potencialitats.

L'activitat està oberta a la ciutadania, en general, tot i que es vol donar protagonisme als homes, alumnes i professors, de l'Escola Politècnica Superior. S'ha convidat a participar a les entitats i institucions que han participat en alguna Roda d'Homes en anys anteriors, com ara, els sindicats CCOO i UGT, el Força Lleida Club Esportiu, etc., així com a altres facultats i centres de la Universitat de Lleida.