Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Informació de l'esdeveniment
Inici:
Estudiant: Pablo Ruiz Martín Titulació: Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica Títol de Treball/Projecte: Proyecto básico y ejecutivo de instalaciones de climatización, electricidad e incendios de planta procesadora de alimentos Director/a: Ramon Grau Tribunal:
President/a: Fernando Guirado
Secretari/a: Ramon Grau
Vocal: Joan Monyarch
Suplent 1: Cristian Solé
Suplent 2: Eduard Gregorio
Hora: 09:00 h
Aula: 2.03 EPS
Separador Treballs i Projectes Estudiant: Meritxell Jordana Gavieiro Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica Títol de Treball/Projecte: Desenvolupament d'un prototip de e-mail amb incriptació basada en la identitat Director/a: Josep M. Miret Tribunal:
President/a: Josep Conde
Secretari/a: Josep M. Miret
Vocal: Jordi Pujolàs
Suplent 1: Magda Valls
Suplent 2: Xavier Valera
Hora: 11:00 h
Aula: 2.03 EPS
Separador Treballs i Projectes Estudiant: Felip Nicuesa Guilera Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica Títol de Treball/Projecte: Desenvolupament d'un videojoc amb Unity Director/a: Jordi Planes Tribunal:
President/a: Josep Argelich
Secretari/a: Jordi Planes
Vocal: Carles Mateu
Suplent 1: Ramon Béjar
Suplent 2: César Fernández
Hora: 12:30 h
Aula: 2.03 EPS
Separador Treballs i Projectes Estudiant: Albert Merino Pulido Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica Títol de Treball/Projecte: Pestormix: la màquina de còctels Director/a: Montserrat Sendín i Marc Adrià Saló Tribunal:
President/a: Jordi Virgili
Secretari/a: Montserrat Sendín