Lleida Drone prepara la VI Conferència de professionals i amateurs al CATUAV de Moià

Informació de l'esdeveniment
Inici:
CARTELL_VI_LLEIDADRONE (1)
El Centre Tecnològic de CATUAV de Moià, acollirà per primera vegada la VI trobada de professionals i amateurs de Lleida Drone els propers 6 i 7 de desembre. Aquesta sisena edició contempla dues importants novetats. Per primer cop es durà a terme al CTC-CATUAV de Moià (Barcelona) per estrenar les primeres instal·lacions de l'Estat dedicades exclusivament als drones. El centre compte amb un camp de vol únic, amb un espai aeri segregat de 2.500 hectàrees, així com amb instal·lacions per a que les empreses puguin donar formació i executar tot tipus de vols de prova d'una forma legal.
Tanmateix, les conferències dedicades tant al públic professional com amateur, s'amplia a dos dies. La primera jornada contarà amb un ampli cartell de ponències d'experts en la matèria. El segon dia hi haurà les activitats de vol lliure al camp, on s'espera una gran audiència.
Lleida Drone segueix sent la única trobada de tot l'Estat espanyol dedicada únicament al sector dels drones. Amb la sisena edició, l'esdeveniment ha tingut una ampla repercussió en la indústria. L'Associació Lleida Drone té la seva seu al Parc Científic de Lleida i compta amb la col.laboració de l'Ajuntament, de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (UdL) i el patrocini de l'empresa Ponent 2002.
Més informació a lleidadrone.com